Shadowkillers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shadowkillers


 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 groote veranderingen guild

Go down 
+5
Suppersonic
Lord E R I C Cartman
Lord Blazing skills
Lord Soccer Freak
Lord hamster king bryan
9 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 11:18

alvast voor de klijne duidelijk hijd : ik zit nou al zoon 5 maande in de fuking guild en weet hoe het er alle tijden geweest is en ja fff en ab was een groote offering en daar mee zijn veel goeie vriende geleaft een guild hoord om het plezier te gaan en niet om de factions DUS VOOR ALLE DUIDELIJK HIJD FUN BLIJFT HOOFD REGEL voor iedreenn die het hier niet mee eens is en denk niet de guild gezellig te kunne houde leaft maar we vinden wel nieuwe gezellige pve pvp en geen fation verpligte mensen die het wel gezellig maken dus wil je gezelig hijd zonder verpligting blijf je wil je een faction vreter guild dan rot je gewoon op sunny ps ik kweet het het klinkt hard maar dat 2 dage zonder mij zoo hard moet aflope vink gewoon weg schandalig(het is maar dat ik op het moment effe wat meer met men egte lefe bezig ben als met men game verslafing maar anders had ik de guild effe hard aangepakt in die 2 a4 weken da joost weg is) sunny
Back to top Go down
Lord Bram Arrowsmith

Lord Bram Arrowsmith


Number of posts : 19
Registration date : 2007-04-13

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 14:08

Ik denk dat ik namens minstens de helft van de mensen in de guild spreek als ik zeg dat we voor de verandering meer 'FUN' hadden. Ik denk ook dat je het maken van plezier niet als regel kunt stellen, gedwongen plezier is geen plezier. Ik weet dat de leukste mensen weggaan uit de guild nu. Ik vind het stellen van een doel in factions om te halen/behouden een goed idee en verwacht dat dat zorgt voor een gezelligere guild. Ik weet zeker dat we als we gewoon doorgaan met het halen van factions (het was al niet echt verplicht zoals het eerst was) en intussen Vrijheid in het doen van Guildbattles behouden het zorgt dat meer mensen blijven. Ik vind het vreemd dat er voor de verandering niet naar de mening van officers en leden is gevraagd. Ik snap niet waarom je iets dat goed was moet veranderen, zodat het slechter wordt. Ik heb een achterban, EN JIJ?
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 15:51

ik kan jou zo vertellen voodat er diet ff en ab gebeuren was er een hele leuke vrienden groep in de guild was en juist door dat we gingen fff en aben voor de factions het iedreen de strot uit kwam en er all vele leaver gehad hebben er zijn van die tijd nog maar 4mensen over in onze guild en het is wel sterk dat alle vier het voor het abe en fff leuker vonden dan wat jullie er nou vinden self allon onze web master wil het forum opzeggen en uit onze guild alleen omdat we alleen nog maar ffen ab overall horen JOOST IS NU 2A4 WEKEN WEG OMDAT HIJ FFF EN AB KOMPLEET BEU WERD en heeft mij gevraagt het te verandren dus dn doe ik dat ook(en als dat egt nie lukt heb ik een voorstel van joost wat ik zo kan accepteren om met hem en een paar andere een nieuwe guild te maken die totaal nie om faction farme draait) sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 16:12

nogmaals ik ga mee met die nieuwe guild ik heb ook een "hekel" aan fff en ab en het was gwn nie normaal die hoge bedragen en je word uitgelachen als je maar 60k voor de guild gestort hebt wat ong is wat een heleboel guilds hebben
Back to top Go down
Lord Genasias Sand

Lord Genasias Sand


Number of posts : 9
Localisation : Den Haag
Registration date : 2007-04-13

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 16:44

Helemaal mee eens!!! Wink Laughing

Ben het gezeik zat,gewoon weer lekker gamen,een guild hebben waar iedereen met de neus de zelfde kant op staat(zo hoe vind je die!)

Maar ja...dit is in ieder geval mijn mening,ik hoop dat we een leuke Guild houden.../krijgen.
Ik ben misschien wel een van de oudste gasten in de Guild,en heb doe deze game nu zo'n 5 maanden,puur voor de lol....en zo wil ik dat houden graag.

de garoeten,
Gerard
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 17:35

ik ben na joost en hamster de oudste member in de guild dus ik blijf gwn waar zij gaan
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 18:42

ik blijf gwn trouw aan de leider en ga desnoods met hem tot de dood ik volg jullie denoods doeken jullie op en beginne jullie opnieuw ik ga gwn mee bounce
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 18:47

ik ben blij om dat te horen en joost denk ik net zo goed heb hem net nog heel de tijd gesproke via msn en ja we gaan over een tijdje een nieuwe guild maken deze guild blijft gewoon een ab en fff guild en voor de gene die wel puur alleen maar fun willen moge zo overstappen sunny
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 15th 2007, 22:31

3 vragen dan

1 wie leid die guild dan

2 voor die fun dingens wa houd dain da gwn iedereen da fff en ab beu is het bolt naar da ander geval?

3 wie leid dan de eerste chill?
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 16th 2007, 10:35

1waar schijnlijk ga ik die nieuwe guild lijden en woord joost officer maar das nog nie zeker dat woor besproken als joost terug is of als ik hem nog zie op msn want hij had nie zo veel zin meer om leader te zijn

2 fun houd in help anderen die nie verder kunne en doe pve dingen zo veel mogelijk samen met de guild om een leuke vrienden band te maken in de guild en je mag doen wat je wil vind je ab leuk om af en toe te toen doe je da gewoon maar je hoeft zeg maar nie de 1mill te halen je doet het dan gewoon voor de lol /met die guild willen wij dan zien te behalen veel leuke dingen met zen alle samen te doen zo als team arenas ha gvg en pve uiteraard

3 wie de eerste guild gaat lijden is nog nie duidelijk dat woord allemaal nog besproken maar ja het moet wel iemand zijn die goed met ab en fff kan zeuren want daar blijft die guild voor sunny
Back to top Go down
Lord Genasias Sand

Lord Genasias Sand


Number of posts : 9
Localisation : Den Haag
Registration date : 2007-04-13

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 16th 2007, 13:06

Klinkt als een goed plan....kga zeker voor de fun!....doe Joost de groeten maar als je hem spreekt ;0p lol! Laughing
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 16th 2007, 13:37

salk doen sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 16th 2007, 20:21

ook van mij en kwil met wat vrienden in de nieuwe guild magk dan weer offi zijn?
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 17th 2007, 03:19

ja hoor sunny
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 17th 2007, 14:02

aangezien ik nou leader ben in chil en alles aan het regt zetten ben hoop ik dat de mensen die zjden dat ze mij en joost overal zouden volgen te vertrouwen zijn ik ben bang dat joost voor heel lange tijd nie meer terug komt dus jullie moeten het met mij zien te redden en ik hoop dat ik op jullie kan bouwen sunny
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 17th 2007, 22:43

duh tuurlijk ik heb weer een aanzoek gekregen vandaag en kheb nee gezegt, vertrouwen van jullie gaat voor voor mij:d reken maar van yes enja kben te vertrouwen hé:desnoods martelde mij:p lol ma we moeten joost over een goeie maand na zijn goesting maken in de guild hé vinden jullie niet( we doen we veel voor diene gast lol da mag toch ook is gezegt worden lol)
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitimeMay 17th 2007, 22:49

ik zal al vast aan tonen dat alles wat nu gebeurt groote deels voor mij gedaan moet woorden want joost komt wel terug maar wil waarschijnlijk niet meer de taak als guildleader op zig nemen dus dat ben ik op het moment voor heel lang en zo lang als ik het kan doen en er genoeg tijd voor heb zal ik het ook doen en zou het zo ver komen dat ik het met school en werken er te wijnig tijd voor krijg komt er ooit een vervanger maar dat zal op lange duur nog niet zijn sunny
Back to top Go down
Sponsored content





groote veranderingen guild - Page 2 Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
groote veranderingen guild
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» beste guild

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Shadowkillers :: Nieuws-
Jump to: