Shadowkillers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shadowkillers


 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 groote veranderingen guild

Go down 
+5
Suppersonic
Lord E R I C Cartman
Lord Blazing skills
Lord Soccer Freak
Lord hamster king bryan
9 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 20:26

(hou dit eerste berigt goed in de gate er komen updates)

of er komt een guild onder mijn lijding voor pve pvp en lol zonder heel de tijd ab en fff gezijk of onze huidige guild woord over hoop gegooit naar pve pvp en lol maar daar zijn joost en ik nog over bezig een van de 2 komt er zeker (pleas mensen reageer serieus) sunny

update: oude guild krijgt een make over joost en ik blijve samen in de guild alles woordt weer pve pvp en lol wil je ab of fff doen doe je ab of fff wil je het niet doe je het niet fun en plezier en behulp zaam hijd staat boven alles sunny

update: miljoen factions is dus geen verpligting meer sunny

update: aangezien er plezier en fun bove alles gaat komt er dus ook meer gvg voor de fun sunny

update: gvg aangezien alles weer voor het plezier gedaan woord hoeft er bij gvg ook geen speciaal team meer te komen we winne of verliezen en proberen voortaan iedreen er bij te betrekken dus heb je nog nooit gvg gedaan da verandert snel naar meer sunny


Last edited by on May 11th 2007, 22:27; edited 7 times in total
Back to top Go down
Lord Soccer Freak

Lord Soccer Freak


Number of posts : 14
Age : 32
Localisation : ergens in noord drente
Registration date : 2007-05-06

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 21:02

ah ok ik snap et nu XD

worden de offi's ook gekickt, ik hoop het niet.. .


Last edited by on May 11th 2007, 22:03; edited 1 time in total
Back to top Go down
Lord Blazing skills

Lord Blazing skills


Number of posts : 30
Age : 33
Localisation : amsterdam
Registration date : 2007-04-22

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 21:50

wordt er dan veel aan gvg gedaan?
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 21:52

zo men berigje groeit hard sunny
Back to top Go down
Lord E R I C Cartman

Lord E R I C Cartman


Number of posts : 6
Localisation : in mn anus
Registration date : 2007-05-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 22:06

lol
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 22:23

mja ma khad al gevraagt aan joost voor dat ik miss de derde guild onder mijn leiding zou mogen krijgen, kheb al zoveel ervaring gehad met guilds dat ge me een zwerverke kunt noemen. dat eindelijk da gefff stopt chapeau want ik geraak met bepaalde accounts ook ni verder en we groeien niet. nog een klein puntje over die gvg's ik zie dat we vaak verliezen en kheb nog nooit in deze guild meegedaan en ik weet niet hoe het komt, miss moeten we ons is daar e wa meer op concentreren vinden jullie niet?

graag reactie
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 22:28

reactie is verwerkt sunny
Back to top Go down
Tara




Number of posts : 1
Registration date : 2007-05-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: :P   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 22:31

CYA en GL, belachelijk idee maar goed.
Back to top Go down
Lord Genasias Sand

Lord Genasias Sand


Number of posts : 9
Localisation : Den Haag
Registration date : 2007-04-13

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 22:48

Hallo Alle,

Ik kan alleen maar zeggen dat het wat mij betreft een oke idee is!
Gewoon wat meer relaxed,en voor de fun en niet dat verplichte gedoe,ik wil ook graag andere dingen doen dan de "verplichte kost"

Begrijp me niet verkeerd,ik wil ook wel blijven AB-jen voor de guild hoor!!..............

groeten Gerard
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 23:49

maar jah alleen maar ab woordt saai he vandaar de verandering je doet wat je zelf wild en ja komt nog maar een regel en da is hoe het gezellig en help andere een beetje waar je kan helpen sunny
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 23:52

nou tot nu toe is der nog maar een iemand geleaft en da was ook de enige die het niks vond dus hopelijk blijft het maar 1 leaver verder was iedereens reactie goed dus hopen dat het zo blijft

groetjes jullie hamstertje oftwel real life bryan sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 11th 2007, 23:58

eindelijk geen gezeik meer over fff en ab meer (sorry joost het gaat vervelen na een tijdje) mogen officers nu ook gwn gvg starte? zou wel fijn zijn
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 12th 2007, 13:54

daar moek het nog over hebbe dat gvg gedeelte maar ik denk dat dat er wel komt want de regel om ab en fff af te schaffen is in een 50minute vergadering met joost geweest dus alles wat hier staat is geen gelulo ik heb alles met joost goed besproken sunny
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 12th 2007, 14:03

haleluia want ik zit vast bij nightfall en prophecies en das ni cool want ge verveelt u nadien:@ mja wathever de regel blijft oké, wrm staat joost ni op^het forum
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 12th 2007, 14:38

joost zei tegen mij dat officers nu ook gvg mogen starten zonder dat ie dr bij is dus dat word veel gvg
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 12th 2007, 20:55

mooi sunny kut smilis doen het nog steeds nie kut zooi blijf het maar in typen
Back to top Go down
Lord Blazing skills

Lord Blazing skills


Number of posts : 30
Age : 33
Localisation : amsterdam
Registration date : 2007-04-22

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 13th 2007, 18:03

hamster die guild verandering werkt echt niet door die verandering gaan veel mensen weg.
we verliezen de mensen die zorgen voor de goede sfeer in de guild
Back to top Go down
Lord Bram Arrowsmith

Lord Bram Arrowsmith


Number of posts : 19
Registration date : 2007-04-13

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 14th 2007, 11:04

Niet vervelend bedoeld naar wie het dan ook in zijn hoofd hebben gehaald, maar ik kan die guildverandering alleen maar vergelijken met een ernstige ziekte. Het ging juist zo lekker met de factions en nu gaan allerlei leuke leden weg. Ik vind het zonde van al het werk dat we hebben verricht om zoveel faction te halen en een directe belediging naar de diehard factionstorters. Door de verandering doet niemand nu nog iets aan FFF en nauwelijks aan AB.
Back to top Go down
Lord Soccer Freak

Lord Soccer Freak


Number of posts : 14
Age : 32
Localisation : ergens in noord drente
Registration date : 2007-05-06

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 14th 2007, 17:45

ja erg jammer Sad deze leden waren dus alleen in onze guild omdat we een beetje redelijke factions hadden SadSad
Back to top Go down
Lord Blazing skills

Lord Blazing skills


Number of posts : 30
Age : 33
Localisation : amsterdam
Registration date : 2007-04-22

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 14th 2007, 19:08

hamster we verwachten reactie Very Happy
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 14th 2007, 19:28

ik denk dat jullie het al gelezen hebben in status maar bram blazing en ik hebben het weer verandert we jagen veel leuke mensen weg en iedereen word net zo lui als ik het free gvg blijft wel
Back to top Go down
Lord E R I C Cartman

Lord E R I C Cartman


Number of posts : 6
Localisation : in mn anus
Registration date : 2007-05-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 14th 2007, 21:32

ik vind het een goed idee dat we minder FFF en AB doen maar we zijn de afgelopen zon 500k factions kwijt geraakt kunne we niet een soort van regel in stelle dat we op BV 1.5m factions blijve en dat volhoude?
Back to top Go down
Lord Soccer Freak

Lord Soccer Freak


Number of posts : 14
Age : 32
Localisation : ergens in noord drente
Registration date : 2007-05-06

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 14th 2007, 22:43

strak plan


oops sorry van de dobbelstenen wist niet wat het was...


Last edited by on May 14th 2007, 22:43; edited 1 time in total
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 15th 2007, 10:49

agja ieder het zijn ijge keus dus als jullie extreem wille fff of ab moet je da gewoon zelf met de guild onderling regelen maar je kan het niet meer verpligt maken voor de gene die er geen zin in hebben sunny
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitimeMay 15th 2007, 10:51

lol dat iedreen zo wanhopig woordt als ik een dag niks stuur sunny
Back to top Go down
Sponsored content





groote veranderingen guild Empty
PostSubject: Re: groote veranderingen guild   groote veranderingen guild Icon_minitime

Back to top Go down
 
groote veranderingen guild
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» beste guild

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Shadowkillers :: Nieuws-
Jump to: