Shadowkillers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shadowkillers


 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 een nieuw forum

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

een nieuw forum Empty
PostSubject: een nieuw forum   een nieuw forum Icon_minitimeMay 25th 2007, 22:32

ja na alles wat er hier gebeurt is is er ook verandering aan het forum nodig, dus nu bryan(leader) het voor het zegge heeft(geweldig ook tkon een ander ook geweest zijn lol! ) . Het forum hangt vol met niet leden:@ en das natuurlijk niet cool, iedereen zal zich op het nieuwe forum , ik zou graag weten of er mensen zijn die hierin willen meestemmen en of bryan hierin verandering wilt brengen, als ge men hulp nodig hebt voor da nieuw forum call me :d afro liefst ni na 22.30 uur dan doe ik meestal e wa anders dan computer soms bv Sleep lol!



ps: geen hamsterforum thnx:d bounce sunny
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

een nieuw forum Empty
PostSubject: Re: een nieuw forum   een nieuw forum Icon_minitimeMay 26th 2007, 00:45

oke nieuw forum is goe maar wie ik heb er geen tijd voor in iedre geval en ben nie zo super tegnish

hamster forum lol! leuk waarom geef je tog altijd van die goeie ideeen hak zelf nie kunne bedenken lol!

hoe het maar gewoon bij de guild naam uiter aard maar wagt er nog efkes mee tot dat de guild weer stabiel is sunny
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

een nieuw forum Empty
PostSubject: Re: een nieuw forum   een nieuw forum Icon_minitimeMay 26th 2007, 18:36

amai tegen diene tijd ben ik al half bejaard omg stabiel kwist zelfs niet eens dat da bestond lol lol! ma ja we will see, ps kheb nog een nieuwe strijdkreet ma das nog voor later
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

een nieuw forum Empty
PostSubject: Re: een nieuw forum   een nieuw forum Icon_minitimeMay 28th 2007, 11:37

laat maar zite joh ze moete di frum gewoon weer een biedje opschone
sunny
Back to top Go down
Sponsored content





een nieuw forum Empty
PostSubject: Re: een nieuw forum   een nieuw forum Icon_minitime

Back to top Go down
 
een nieuw forum
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nieuw Forum

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Shadowkillers :: Nieuws-
Jump to: