Shadowkillers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shadowkillers


 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Introducties voor wedstrijd

Go down 
+7
Lord Blazing skills
Suppersonic
lythis fleshblade
Lord Bram Arrowsmith
Lord hamster king bryan
lord soul of balthazar
Lord Allanon
11 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Lord Allanon
Admin
Lord Allanon


Number of posts : 64
Age : 40
Registration date : 2007-04-10

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 16th 2007, 16:25

Plaats hier alleen de stukjes als je mee wilt doen met de wedstrijd

groetjes king
Back to top Go down
https://shadowkillers.niceboard.com
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 17th 2007, 10:45

ik plaats geen stukje (kben jury) maar ik wil wel even zeggen dat ik omkoopbaar ben
Back to top Go down
Lord Allanon
Admin
Lord Allanon


Number of posts : 64
Age : 40
Registration date : 2007-04-10

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 17th 2007, 11:12

lol! ogre slaying knife? lol!
Back to top Go down
https://shadowkillers.niceboard.com
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 17th 2007, 12:24

zodat jij wint bedoel je?
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 17th 2007, 12:28

nouja ik ga toch maar een verhaaltje posten want als niemand anders het doet moet ik het maar doen he maak ik tenminste ook kan op een prijs ok hier komt ie:

er was is een rt en die ownde shiro

einde.
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 18th 2007, 19:40

nou der was is een klien lief hamstertje die in pre ascalon op avantuur ging en daar zijn groote idol mehnlo de monk tege kwam besloot hij ook maar monk te woorden toen na alle vegt tegnieken geleed te hebben verder ging met zijn groote avondtuur en een inviltrede char doomtooht versloeg waardoor heel de char wereld in opstond kwam en de groote muur des leven op geblazen werd na verder avontuur en het weg drijven van de char kwam hij in aanraking met de with mantel maar ons hamstertje kwam er al snel agter dat ze nie te vertrouwen waren na vel gevegten en avonturen ging ie ascenden toen met het zegen van de goden aan zijn kant dreef hij de withe mantel en hun valse goden de mursaat heleemaal uit toen na het verslaan van de lich kwam er al snell nieuw avondtuur in cantha waar onze liefe hamster met veel helden moet moes vegten tegen een leger van ontdoden de aflicten het leger van shiro toen na het oplossen van de groote oorlog tussen de kurziks en de luxons tot een besluit kwam om samen te werken en shiro te verslaan meet een nieuwe vriend aan zijn zijde de groote lijder van de shadow killers guild versloeg hij shiro en verbande hem terug naar het diepste gedeelten van de onderwereld en toen naverloop van tijd en nog vele avondturen kwam hij in elone swamen met zin sunspear vrienden dreef hij kournas troepen weg en versloeg de margonites toen na vele gaveren moes hij vegten tegen war marschel varesh naa het ver sllaan van varesh ging onze liefe hamster en zijn hero leger verder in de mouth of tournement naar vele gebieden en poorten door gerijst te zijn moes hij dan ijndelijk de schepper van al het kwaad verslaan de kwaad aardige god abadon toen met het verslaan van abadon en zijn goeie vriend kormir een god gewoorden was ging hamster verder met zijn avondturen met zijn vrienden uit de shadow killers guild die samen nog vele anvonturen bleven zouden

einde sunny
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 18th 2007, 19:41

zo als da nie goed is dan weet ik het ook nie meer sunny sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 18th 2007, 20:09

lol das zon beetje het hele verhaal van de 3 delen alleen wel met wat spelfouten en je deede het niet in die volgorde Razz
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 18th 2007, 22:30

1 spel fouten lekker boeiend 2 als ik het verhaal maak in de vollegorde dak het dee dan is het gewoon bulchit om te lezen en zo is het een mooie story +ik had het nog mooier maar klikte verkeerd dus moes het op nieuw doen agja sie wel of ik win zo nie peg maar zo wel leuk zijn sunny sunny
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 18th 2007, 22:33

wa lul jij trouwens het is 100 keer beter als jouw stukje er was een rt die ownde shiro nou das veel
sunny sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 19th 2007, 08:50

weet ik ook wel maar ik poste gwn zodat ik nog een kans maak als niemand een verhaaltje stuurt
Back to top Go down
Lord Allanon
Admin
Lord Allanon


Number of posts : 64
Age : 40
Registration date : 2007-04-10

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 19th 2007, 10:10

om even on-topic te blijven... Surprised

een soort "koning-hamster-monk" die les heeft gehad van mhenlo...
twijfelachtig, maar wel leuk Laughing

leuker dan een rt die shiro pwnt.....
Back to top Go down
https://shadowkillers.niceboard.com
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 20th 2007, 00:19

agja moes er biedje een ijge draai aan geven he sunny
Back to top Go down
Lord Bram Arrowsmith

Lord Bram Arrowsmith


Number of posts : 19
Registration date : 2007-04-13

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 20th 2007, 09:58

is et nou zeg maar de bedoeling dat we een raar verhaal maken om hier te zetten ter uwer vermaak en dat we al doende kans maken op een niet te versmaden onbekende prijs?
Back to top Go down
Lord Allanon
Admin
Lord Allanon


Number of posts : 64
Age : 40
Registration date : 2007-04-10

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 20th 2007, 13:30

Heel slim opgemerkt Bram!!! cheers cheers

als je even bij "prijzen" (waarom het daar staat weet ik ook niet)
zie je meer over dit niet te versmaden onderwerp!

mazzel Very Happy Very Happy
Back to top Go down
https://shadowkillers.niceboard.com
lythis fleshblade

lythis fleshblade


Number of posts : 2
Registration date : 2007-04-12

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 20th 2007, 18:10

Er was eens een assasin genaamd lythis fleshblade.
Hij was bezeten door oni’s en was de trouwste dienaar van de opper oni genaamd:
ONI MACARONIIntroducties voor wedstrijd Oni_ma10
Lythis bracht hem elke dag am fah boterkoeken (ingrediënten: 3 fijngeprakte am fah members, een am fah cape, koekdeeg, boter en een teentje knoflook).
Op een dag zij oni macaroni: ik heb een enóóóóórme honger. Dus haal voor mij een vrachtschip vol met am fah boterkoeken. Maar lythis wou dat helemaal niet. Hij was gezellig aan het schaken met zijn beste vriend: Harry de oni. Maar orders zijn orders zij meneer macaroni. Dus lythis deed wat hij moest doen. Toen hij na een uur terug kwam met een vrachtschip vol boterkoeken was meneer macaroni zeer tevreden. De volgende dag riep de opper oni: ik heb zo’n enóóóóóórme honger! Ik wil dit keer 2 vrachtschepen vol koeken. Maar lythis wou dat niet. Hij was net zo leuk mastermind aan het spelen met zijn beste vriend: Piet de oni (hij vond dat harry vals speelde met schaken en heeft hem daarom vermoord). Na 2 uur kwam lythis terug met 2 vrachtschepen vol met koeken. Die avond ging hij op bed liggen en viel hij meteen in slaap (hij had trouwens gedroomd over een halfnaakte oni in een string die over het strand huppelde en baywatch na probeerde te doenIntroducties voor wedstrijd Baywat10). De volgende dag riep de koning: ik wil dit keer 3 vrachtschepen vol met koeken. Maar lythis wou dat helemaal niet. Hij was net zo leuk mahjong aan het spelen met zijn beste vriend: Henk de oni (harry was trouwens vééééééél te goed in mastermind, dus heeft hij hem ook maar vermoord). Na 3 en een half uur kwam lythis terug met 3 vrachtschepen vol met die heerlijke am fah boterkoeken. hij was zo moe dat hij van ze leven geen koeken meer wilde maken. De dag daarna had hij een plan: hij zou oni macaroni stoten van zijn trooni. Die dag zei oni macaroni: ik heb echt echt echt een ENóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóRME honger!!!!! Ik wil dit keer een hele vloot vrachtschepen vol met boterkoeken. Maar lythis wou dat helemaal niet. Hij was net zo leuk aan het dammen met zijn beste vriend: arnold schwarznegger (hij heeft henk ook vermoord, maar niet omdat hij vals speelde, maar hij was gewoon lelijk). Maar dit keer bleef hij staan. Waar wacht je nou op? Vroeg oni macaroni verbaasd. Je moet aan het werk! Maar lythis zei: nee, ik neem ontslag. Wat?! Jij keert je tegen de koning, oni macaroni, zoon van de goden, vader van-- HOUD JE BEK! Riep lythis. IK NEEM ONTSLAG! En lythis sprong op de koning af en pakte hem bij zijn keel. HELP riep de koning. Wachters, grijp hem! Maar de wachters hoorden hem niet. Ze heetten namelijk: piet, henk en harry. En lythis pakte zijn ogre slaying knife en sneed zijn keel door. Daar zat hij dan, lythis fleshblade, op de trooni, geëerd door alle oni’s. en hij leefde nog kort en gelukkig (waarschijnlijk omdat arnold schwarznegger hem niet meer lief vond en op hem ging zitten).

EINDE
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 20th 2007, 18:23

gaaf verhaal luka echt kostelijk verhaal aplaus voor jou cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 23rd 2007, 00:24

lol aangepast verhaaltje ken het egte verhaal maar wel leuke draai aangegeven sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 23rd 2007, 09:00

hamster die hebbe we zelf bedacht dus kwee nie wa jij nou zit te lulle
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 23rd 2007, 17:24

ik durf te wedde dat er een verhaal van is of het lijkt er gewoon toe vallig op maar der is ook een verhaal wat zo gaat alleen dan zonder oni en zo sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 23rd 2007, 17:48

ohja welk verhaal dan? dit hebbe we vrijdag zelf bedacht toen we melig waren
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 23rd 2007, 17:51

zeg al dan lijkt het er toe vallig op sunny
Back to top Go down
Lord Allanon
Admin
Lord Allanon


Number of posts : 64
Age : 40
Registration date : 2007-04-10

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 24th 2007, 15:55

haha geen ruzie maken kinderen!!!

zzeker top verhaal en tot nutoe de enige met fototju
Back to top Go down
https://shadowkillers.niceboard.com
Lord Bram Arrowsmith

Lord Bram Arrowsmith


Number of posts : 19
Registration date : 2007-04-13

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 26th 2007, 11:01

Het is al weer een tijdje geleden dat mij mijn zuurtjes ontnomen werden, er gaan veel geruchten en alle gesprekken op guildwars bevatten indianenverhalen over wat er nu precies gebeurd is. Hier het echte verhaal:


Het Mysterie van Bram en de verloren zuurtjes.

Diep in de wouden van Echovald Forest verlichtte de maan het groenbruine mos met zijn witgele glans. Het was een leuke avond geweest, stappen met mijn goede vrienden en na al dit vermoeiende gefeest was ik verrukt mijn thuis in een versteende boom te treffen. Beneveld door de vele Hunters Ale, die altijd rijkelijk vloeien mag in het nachtleven van Kaineng merkte ik niet de grijze man die leunend tegen een boomstronk het oor van een chocobunny afbeet. Ik klom in mijn boom en verwijderde mijn armor alvorens de gordijnen gesloten te hebben, kroop onder de lakens en sloot mijn ogen. Een vreemde droom werd verstoord door een vreemd gebrul en gekerm. Ik schrok wakker en keek op mijn nachtkastje, de zuurtjes die er altijd lagen waren weg en het raam stond open, zodat een ligt briesje de gordijnen, welke voorheen gesloten waren deed golven. Er lag wat grijs haar en een oude vertrapte laars onder mijn raam. Ik pakte de laars op en rook eraan, onwetend welk een gruwelijke geur deze bevatte. Ik staarde uit het raam in de verte terwijl ik mijn Urgoz Longbow spande, zoekend naar de snoodaard die deze misdaad op zijn geweten had. Daar zag ik iemand over een omgevallen boom klauteren, ik spande mijn boog nog verder en richtte op zijn kuit. Het gif op de pijl maakte dat de kreupel geschoten grijsaard een smak maakte tegen de koele bosgrond en verstijfde. Ik liet Coat, mijn beer, los om het verlamde lichaam te halen. Toen de boosaard weer bij zinnen was ondervroeg ik hem, voor wie werkte hij? Waarom wilde hij de zuurtjes hebben? Waarom die lelijke lange jas en regenlaarzen? Hij bleek de zuurtjes al afgeleverd te hebben en op zijn weg terug naar mijn huis om meer zoetwaren op te halen. Over zijn baas wilde hij niets zeggen dus ik sneed zijn nek door.
Het was duidelijk dat hij voor iemand werkte die wraak wilde of gewoon behoefte had aan een zoetzure lekkernij. Ik ging de mensen af: Was het Mhenlo, de kale vetzak die altijd al verlekkerd naar het snoepgoed keek? Was het Devona of Cynn, die wraak wilden omdat ik ze in de steek gelaten had toen bleek dat ze zwanger waren? Was het Aidan, die altijd al jaloers was op mijn betere boogschietvaardigheden? Of was het iemand van dichterbij, iemand uit mijn guild, die zich al die tijd verborgen hield en nu met een onduidelijke reden toe had geslagen? Was het Joost de guildleader die we altijd zo vertrouwden en was het vertrouwen onterecht geweest? Was het Hamster King Bryan, die altijd zo goed met knaagdieren overweg kon en wist van mijn moord op die ene hamster (lang verhaal, vooral niet naar vragen)? Was het degene die zo een lang verhaal over ene oni macaroni had verteld? Zo ging ik gedurende 3 uur alle guildleden en mogelijke verdachten af, zonder een stevige conclusie te kunnen trekken.
Ik besloot naar Master Pogo te gaan om hem hulp te vragen, een oude grijsaard woonachtig op Shing Jea Island met een zieke voorliefde voor Pogosticks. Na een lange reis stond hij in het gras met Naima B de Macarena te doen, hij leek in een soortement trance door de latin-achtige klanken. Ik pakte de pogostick, die naast hem in het gras lag op en weldra flitste hij op mij af en gaf me een klap in de nek met zijn wandelstok. Ik gaf hem zijn pogo-apparaat terug en terwijl hij er springend op uit zijn dak ging legde ik hem uit wat er gebeurd was. Hij ging met zijn handen over zijn kale hoofd, Hij wist het ook niet, en als hij het niet wist, wie dan wel? Ik gaf de moed op en tot de dag van vandaag is mij nog onduidelijk wie er met mijn zoetwaren vandoor is gegaan.

Daarom het dringende verzoek om met tips over de potentiële dader te komen. Getuigen van het misdrijf nodig ik van harte uit om even een vlotte babbel te maken aangaande mijn vermiste zoetwaren.
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitimeApril 26th 2007, 11:23

een beledig mijn groote idol menlo nie 2 kijk maar in men hol meschien hek het wel mee gehamsterd/vraak voor de doden lol sunny sunny sunny
Back to top Go down
Sponsored content





Introducties voor wedstrijd Empty
PostSubject: Re: Introducties voor wedstrijd   Introducties voor wedstrijd Icon_minitime

Back to top Go down
 
Introducties voor wedstrijd
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» voorstellen
» beste build voor ele!?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Shadowkillers :: Voorstellen-
Jump to: