Shadowkillers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shadowkillers


 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Mijn Design-A-Weapon Contest entry

Go down 
+3
lord soul of balthazar
Lord hamster king bryan
Tenma
7 posters
AuthorMessage
Tenma

Tenma


Number of posts : 16
Registration date : 2007-04-13

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeApril 13th 2007, 10:13

Dit is dus mijn entry voor de Desig-A-Weapon Contest 2007. Gezien de winnaars van vorig jaar zal ik het niet redden met mijn teken skills aangezien die veel beter waren, maar misschien is het ontwerp creatief genoeg.

Graag posten wat jullie er van vinden, en als je wilt ook je eigen entry.

-Tenma
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeApril 13th 2007, 11:08

egt helemal te gek da je zo goed kunt tekene da na make zou mij nog in geen 100jaar lukke hopelijk win je vint het er egt gaaf uitzien sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeApril 13th 2007, 14:09

das nou is een goede tekenskill echt gaaf ding veel geluk dr mee
Back to top Go down
Lord Bram Arrowsmith

Lord Bram Arrowsmith


Number of posts : 19
Registration date : 2007-04-13

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeApril 13th 2007, 23:50

Zeer vet hoe je die kettingen om de scythe hebt getekend, echt mooi detail.
Respect flower
Back to top Go down
Suppersonic

Suppersonic


Number of posts : 35
Registration date : 2007-04-21

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 7th 2007, 18:41

der gaat geen kat ni meer durven spelen lol te angstaanjagend alle kleine kindjes sterven als ze mager hein zien lol, tis super jong ge moet modeontwerper worden ofzoiets:p
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 8th 2007, 16:59

het is gewoon masterlijk andere woorden zijn er nie voor sunny
Back to top Go down
Tenma

Tenma


Number of posts : 16
Registration date : 2007-04-13

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 8th 2007, 18:43

Bedankt allemaal! Ik vrees alleen dat ik nog een tijdje moet wachten tot de uitslag bekent wordt gemaakt. Ik vermoed namelijk dat de wapens in GW:EN komen
Back to top Go down
Lord Blazing skills

Lord Blazing skills


Number of posts : 30
Age : 33
Localisation : amsterdam
Registration date : 2007-04-22

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 8th 2007, 19:30

gw:en is gw eye of the north?
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 9th 2007, 02:09

ja is ey of the noort agja we zullen zien of je wint we duimen voor je sunny
Back to top Go down
Lord Soccer Freak

Lord Soccer Freak


Number of posts : 14
Age : 32
Localisation : ergens in noord drente
Registration date : 2007-05-06

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 9th 2007, 15:15

lekker engels bryan ; ey of the noort xD
Back to top Go down
Lord Blazing skills

Lord Blazing skills


Number of posts : 30
Age : 33
Localisation : amsterdam
Registration date : 2007-04-22

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 9th 2007, 19:21

van iemand die post om 9 over 1 moet je niet verwachten dat hij ook correct engels gaat schrijven
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 11th 2007, 17:18

hehe blazing ijndlijk een goeie backup sunny
Back to top Go down
Tenma

Tenma


Number of posts : 16
Registration date : 2007-04-13

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 12th 2007, 00:50

De uitslagen voor de contest zijn bekend gemaakt, je kan het hier zien. Helaas, ik zat er niet bij, maar ik moet ook wel zeggen dat de meeste van de winnaars wel erg mooie wapens gemaakt hebben. Ik zeg bewust de meeste, want met deze en deze ben ik het niet helemaal eens, ik bendan ook geen proffessionele jury, dus dat zal wel aan mij liggen. Volgende contest (waarschijnlijk guild emblem design) doe ik natuurlijk weer gewoon mee.
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 12th 2007, 11:45

je heb geleik die 2 zijn echt LELIJK zelf ik kan beter tekenen (en dat zecht heel veel)
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 12th 2007, 13:57

ik zag het net al op de gw site vind het egt jammer voor je en idd die roos is zwaar lelijk maar ja ze zouden wel geen scyte gezogt hebben sunny
Back to top Go down
lord soul of balthazar

lord soul of balthazar


Number of posts : 79
Age : 31
Localisation : nederland-->overijsel-->twente-->almelo
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 12th 2007, 14:38

ze hebbe wel een scythe kijk maar naar die met die draak als winaar die is trouwens best vet
Back to top Go down
Tenma

Tenma


Number of posts : 16
Registration date : 2007-04-13

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 13th 2007, 23:52

Ze hebben het als volgt gedaan, voor elk wapentype hebben ze een winnaar gekozen 11, winnaars dus. Vervolgens hebben ze de hornorable mentions gedaan, dit waren er 15. Ook een van elk wapen, behalve focus (?). Ik denk dat dit is omdat er 4 profs zijn die focus gebruiken, het is dus een beetje sneu als die het allemaal met dezelfde moeten doen. De draak scythe vind ik een trechte winnaar, ik zie die scythe liever in het spel dan mijn ontwerp. De andere van de vrouw is niet echt mijn stijl, maar ik kan wel zien dat de ontwerper er veel tijd in gestoken had, waarschijnlijk meer dan ik. Ik vind het jammer, maar qua scythes vind ik de beslissingen van de jury terecht.
Back to top Go down
Lord hamster king bryan

Lord hamster king bryan


Number of posts : 222
Age : 34
Localisation : eindhoven
Registration date : 2007-04-11

Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitimeMay 15th 2007, 12:06

maar die roos was geen scyte hoop ik zo wel dies was egt lelijk sunny
Back to top Go down
Sponsored content





Mijn Design-A-Weapon Contest entry Empty
PostSubject: Re: Mijn Design-A-Weapon Contest entry   Mijn Design-A-Weapon Contest entry Icon_minitime

Back to top Go down
 
Mijn Design-A-Weapon Contest entry
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Shadowkillers :: Guildwars :: Screenshots-
Jump to: